Gratis flytting

Hva trenger vi for å flytte ditt domene?

Det eneste vi trenger for å kunne flytte ditt domene til oss er AuthCode for ditt domene. Denne koden får du ved å kontakte dagens domene forhandler, og må angis i bestillingen av flyttingen.

Har du problemer med å få tak i AuthCode for ditt domene angir du “Norid” som AuthCode i feltet “AuthCode” i bestillingen av flyttingen. Du vil da motta en mail fra Norid med AuthCode for ditt domene. Mailen sendes til den e-postadressen som du oppga som kontaktadresse når du opprettet domene. Denne AuthCode må du umiddelbart sende til post@onnet.no slik at vi kan flytte domene.

Domene - domenenavn

Hva trenger vi for å flytte dine e-postmeldinger?

Avhuk at du ønsker at vi skal flytte dine e-postkontoer når du bestiller flytting av ditt domene.

For å flytte dine e-postmeldinger trenger vi følgende informasjon for de e-postkontoene du ønsker å flytte:

  • E-postadresse: E-postadressen som skal flyttes
  • Passord: Passordet til denne e-postkontoen
  • Inngående mailserver: Navn på inngående mailserver, f.eks. mail.dittdomene.no. Inngående mailserver er den serveradressen du angir for å få kontakt med mailserveren du benytter.

Denne informasjonen må du sende til post@onnet.no etter at du har bestilt flyttingen. Du vil få en e-postmelding fra oss hvor du blir bedt om å oppgi denne informasjonen. 

Ubegrenset antall e-postkontoer

Hva trenger vi for å kunne flytte ditt WordPress nettsted?

Avhuk at du ønsker at vi skal flytte ditt WordPress nettsted når du bestilling flytting av ditt domene. I bestillingsskjema vil du spurt etter:

  • Admin URL: Nettadressen for å kunne logge inn på ditt nettsted, f.eks. dittdomene.no/wp-login.php.
  • Brukernavn: Brukernavn for å logge inn på ditt nettsted med fulle administrator rettigheter.
  • Passord: Passord til brukernavnet over.

Husker du ikke denne informasjonen når du bestiller flyttingen må du ettersende denne informasjonen til post@onnet.no

Nye WordPress nettsider